Розпізнавання мовлення та зворотній зв’язок по кожному чеку вашого бізнеса

Оцінка лояльності по кожному чеку клієнта

За допомогою QR-коду на чеку або в точці продажу, ми допоможемо почути клієнта до того, як ви побачите погані відгуки в мережі.

Можливості:

  • Зворотній зв’язок з клієнтами за кожним чеком Зворотній зв’язок з клієнтами за кожним чеком
  • Ремаркетінг

Записатися на тестування

Оцінка лояльності по кожному чеку клієнта
public

Підвищуйте свій NPS за допомогою наших технологій повернення клієнта

Ремаркетінг
Чат з клієнтом

Чат з клієнтом 1

Спілкуйтесь зі своїми клієнтами в месенджерах або в інших каналах, які вони зможуть надати. Закидайте їх плюшками, щоб вони повернулися знову.
Ремаркетінг
Ремаркетінг

Ремаркетінг 2

За допомогою функції Ремаркетінгу, ми можемо запропонувати офлайн бізнесу дуже точний і максимально таргетований інструмент обробки дій своїх клієнтів. Оцифруйте своїх покупців та рекламуйте товари на майданчиках Facebook, Instagram, Youtube і Google, згідно покупок в ваших точках продажів
Анонімний відгук

Анонімний відгук 3

Клієнти зможуть залишити свої анонімні побажання і пропозиції безпосередньо на сторінці браузера смартфона. Для цього їм потрібно відсканувати роздрукований QR-код нашого сервісу на території закладу або в паперовому чи електронному чеку. Додаток Checki для цього не потрібен.
Підтримувані системи автоматизації

Підтримувані системи автоматизації

Інтегровані з нами 25 POS

Швидкий зв’язок для підприємців

Напишіть нам