Розпізнавання мовлення та зворотній зв’язок по кожному чеку вашого бізнеса

Ціни Checki Business для підприємців

Оберіть найкращий план для себе


Електронний чек

₴200 ₴100 /міс
  • Безкоштовне налаштування
  • Мобільний додаток kiPOS
  • Інтеграція з POS
  • Історія чеків
  • QR-код на чеку
  • Зберігання даних 1 рік
  • Відправка у месенджер
  • Сторінка в додатку Checki

Зворотній зв’язок

₴1200 ₴600 /міс
  • Безкоштовне налаштування
  • Мобільний додаток kiPOS
  • Інтеграція з POS
  • Зв’язок без додатка
  • Чат з клієнтом
  • TelegramBot
  • Фото відгук
  • Голосовий відгук
  • Відгуки про локації
  • Відгуки по кожному чеку
  • QR-код в залі та на чеку
  • ClientID Google Analytics
  • Піксель Facebook

Аналітика мовлення Аналітика мовлення

 
  • Безкоштовне налаштування
  • Мобільний додаток kiPOS
  • Інтеграція з POS
  • Запис в додатку kiPOS
  • Розпізнавання мовлення
  • Запис на стаціонарний мікрофон
  • Аналіз тексту
  • Видалення сторонніх шумів
  • Нарізка аудіозаписів
  • Наявність ключових слів
  • Рівень обслуговування
  • Перевірка скрипта продажів
  • Звіт по кожному чеку
  • Звіт по кожному співробітнику
Підтримувані системи автоматизації

Підтримувані системи автоматизації

Інтегровані з нами 25 POS
?

Актуальні питання

1. Що таке kiPOS?

Це мобільний додаток для смартфона чи планшета. Він синхронізується з вашою системою POS та відображає чек в електронному вигляді. Також в ньому вбудована функція запису мікрофона. За допомогою kiPOS можна: відправити звук на сервіс, передати чек у додаток Checki або роздрукувати його на принтері.

3. Як працює сервіс зворотнього зв’язку?

Відвідувач просто наводить камеру смартфону на QR-код чека або QR-код, роздрукований в залі. Переходить на сторінку, де одразу може залишити відгук.

5. Як щодо конфІденційності даних?

Ми використовуємо дата-центри з сертифікатами DIN ISO/IEC 27001:2013. Усі з'єднання йдуть через зашифровані канали з протоколами SSL та TLS.

2. Чи можна підключити систему без kiPOS?

Так, але тоді QR-код для зберігання чека у додатку та зворотнього зв’язку з клієнтом буде надруковано на термопринтері.

4. З якими системами POS працює сервіс?

Наразі ми підтримуємо 25 систем автоматизації. Якщо вашої системи немає у переліку, зв’яжіться з нами і ми якнайскоріше додамо її.

6. Як працює аналітика мовлення?

Ми підключаємося до системи автоматизації бізнесу і встановлюємо мікрофон на робочому місці. Наша система робить аналіз тексту на предмет наявності в мовленні ключових слів та словосполучень по роботі зі скриптом клієнта.

monetization_on

Ми формуємо вартість наших послуг на основі ваших вимог

Використовуйте інноваційні способи роботи з клієнтами у сервісі Checki Business!

Послуга електронного чека включає в себе додаток kiPOS для відображення чека у цифровому вигляді та зберіганні історії торгових операцій, а також безкоштовне налаштування вашого обладнання.
Послуга зворотнього зв’язку та відгуків: ви можете підключити чат для діалогу з клієнтами, налаштувати можливість текстових, фото- і аудіовідгуків по кожному чеку. Роздрукувати QR-код на будь-якому предметі чи флаєрі.
Послуга розпізнавання голосу обходиться набагато дешевше ніж малоефективні таємні покупці. Аналіз точності роботи по скрипту з клієнтом, допоможе виявити помилки продавців і консультантів в просуванні додаткових товарів чи послуг.

Швидкий зв’язок для підприємців

Напишіть нам