Як ми можемо підвищити продажі і контроль співробітників
Запис звуку на мікрофон
1
Підключаємося до зовнішнього мікрофона або до мікрофона в додатку kiPOS. Прибираємо шуми і сторонні звуки, далі через наш сервіс йде розпізнавання мовлення.
Інтеграція з POS
2
Зчитуємо дані зі систем автоматизації. Відправляємо їх на сервер для подальшої синхронізації з діалогом клієнта.
Розпізнавання голосу
3
Конвертуємо мовлення в текст, аналізуємо і робимо подальший пошук ключових слів та скриптів продажів.
Звіт по співробітнику
4
Зі звіту видно рівень обслуговування кожного співробітника і конкретний чек з яким він працював. Це надасть провести персональну роботу над помилками.
Аналіз даних
5
Ви зможете побачити повну картинку по тригер фразам і словосполученням. Підвищити продажі для окремих товарів та послуг. Збільшити видачу карт лояльності.